Läskigt

Hej

Idag åkte Rasmus till Tallin.....haha, nä imorse kom de på att det visst var till Åbo de skulle åka. Ganska stor missuppfattning. Men vad kan man begära av en vilsen säl. Hoppas det går bra för honom på pokern och att han vinner "some big money".
 Men i alla fall så ringde de när de precis hade kommit fram till hamnen och stressade över att det inte fanns några båtar där. Då var de i fel hamn. Men det gick ju bra, och nu är de på båten och där kan de ju inte gå vilse.(?) 

Här hemma har vi bakat och pysslat. Glömde ta en bild på Lovisa som var nyckelpiga idag. 

Resultatet av bakningen.

Och resultatet av pysslingen..min favvo är det brutna fingret med blodiga
benflisor som sticker ut.


Hej för nu.




Kommentarer
Postat av: En vilsen Säl

Jag visste att vi skulle åka med en båt iallafall? Men det får jag ingen cred för?

2009-11-01 @ 23:46:23
Postat av: Anonym

Hu, fingret såg riktigt riktig ut. Ingela

Ps. Jag har blivit farmor för 3dje gången. Lilla Ida född 19 oktober. 49 cm, 3490 gr

2009-11-02 @ 11:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0