100% sant inlägg

Hej

Visste ni att när en pilot skjuter ut sig från ett flygplan blir han/hon 3 cm kortare. Därför får han/hon bara använda funktionen 2 gånger per livstid. En katt däremot får använda den 18 gånger. 
 
Men tänk! Komma hem från jobbet och helt plötsligt vara kort. Som jag till exempel, jag är ju egentligen lång, men när jag var liten så gungade jag så mycke gungbräde att jag idag bara är 164 cm lång. Så tänk på det innan ni släpper era barn i lekparken. Mamma? Hur kunde du?

Näpp nu ska jag kolla vidare på Broder Daniel på "dumbörken" som farfar kallar det.

ever since i was eight or nine i've been standing on the shortline



Kommentarer
Postat av: Sälen

Jag ger upp och inser att du skrev mkt roligare än jag hade gjort om samma ämne. Fan

2009-10-08 @ 00:19:16
Postat av: Camme

Vi borde börja battla i inlägg.

2009-10-08 @ 00:20:46
URL: http://cammomill.blogg.se/
Postat av: Mamma

Förlåt, Cammomill, vi var inte så upplysta på den tiden. Du vet, på landet i Norrahammar, Det lilla vi kunde se på tv och lyssna på radio var ju när du var så stor så du kunde driva fram lite el genom att cykla på cykeln som var kopplad till elverket. Det är ju därför du har så starka ben.

2009-10-08 @ 15:22:07
Postat av: mamma

Förresten, det är kanske därför du är kort också! Du fick börja cykla för tidigt! Förlåt igen!

2009-10-08 @ 15:23:35
Postat av: Sälen

4 dar sen sista bloggsamheten? Skärpning!

2009-10-12 @ 16:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0