Dagen i bilder

Dagen började med en rask(haha) promenad, men sista biten fick Lovisa gå lite själv. Hon stannade pötsligt, hon hade fått syn på en tops. -Pappa! utbrast hon förvånat....

Vi gick hemåt med ett mellanmål. (Fattar ni! mellanmål är tvetydigt.) Lovisa skulle mata sin "ocka". Precis när jag tog bilden hände en liten olycka. Jag räknade tyst till 10, sen skrattade jag och sa: nämen Lovisa! det blev ju tokigt, dockan vill ju inte ha yoggi på kläderna. 

Sen lekte vi lite till med maten...

Efter det skulle vi städa, vi satte på lite musik. Lovisa visade sina grymmaste moves.

Sen tyckte hon att det var en bra idè att flytta sina leksaker in till vardagsrummet....

Lovisa tycker att städning är kul....

Sen gick vi ut igen, min mormor skulle komma förbi. Hon hade med sig en docka till Lovisa. Lovisa blev jätteglad och när vi fikade fick dockan till och med låna Lovisas matstol.

Senare kom Mange och Linda på besök, Mange och Rasmus skulle fixa ett x-box. Alla är mycket engagerade....ska vi kunna spela "scene it" i morgon?


Nu väntar sängen. God natt

ps. de lyckades fixa x-boxet. ds



Kommentarer
Postat av: Sälen

Härligt det var, att se cammomill uppdaterad då asså

2009-11-08 @ 02:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0