Tacksamhet

Sälen

Haha, såg jag inte först.. exemplet asså

Sälen

Varför går jag in och läser här igen när jag vet att du sover?
Sudden

Ok, jag känner med dig. Har en kompis som jag får andnöd hos när jag hälsar på. Skriver hälsningar i dammet när jag går. Hej då ellet något liknande. Tycker du att jag ska städa där?

Camme

Du kan väl helt enkelt inte få nog sälen.
Jag tycker du kan städa där, men glöm inte bort att ta betalt också. Så kanske du kan köpa dig tiger- räkor eller nåt annat gott.

Sudden

Tack för tipset Camme. Tigerräkor, är det farliga? Tiger är väl en stor katt, så jag avstår nog. Jag brukar sitta på köksbordet hos "luktaren" när min "inneboende" släpar dit mig. Hon har visst ingen lust till det mer för "luktaren" är ju så snål. Åker alltid snålskjuts alltså. Mjau på er.

bruuuscch

När jag möter någon så brukar jag alltid lukta lite extra, för att se om det verkligen är en alkoholist eller inte. Är det sjukt?

Camme

Jo mattias, det är faktiskt sjukt. Och äckligt också.

Sälen

OOh jäkla jäkla jäkla vad månge kommentarer

bruuscch

och nu blir det en till, jäklar vad glad camme kommer bli!


Alltså, jag är mållös! 10 kommentarer! Jag vet inte vart jag ska börja. Ehh ehh. Jag vill börja med att tacka Rasmus och Lovisa! Näe jag tappar orden. Jag räknade verkligen inte med detta.
 Självklart Mamma, Pappa,Syrran, min bror och framförallt Nippe som alltid ställer upp och bollar ideér.
Mormor, sudden för uppmuntran.
 Tomteverkstan, som inspererade mig till att börja med detta. Sen vill jag tacka blogg.se för möjligheten. Mors lilla olle! Resten av släkten.
 Svenska Spel för finansiering.  Mina vänner, speciellt Mange som står för marknadsföringen av Cammomill.blogg.se. Arbetskamraterna! Sotenäs kommun. Text-tv. Kommentarsfunktionen. Alex Schulman? (bloggens fader?) Mest av allt mina läsare! Mina Fans!
 Åhh, jag har säkert glömt någon. Förlåt mig. Detta kom verkligen som en överraskining. TACK!

Det kommer bli ett häktiskt år för mig och bloggen, säkert kommer jag resa runt lite.  
Jag kommer att lägga upp "eventuella" intervjuver här på bloggen.

Återigen TACK!
 


Kommentarer
Postat av: sudden

Men du, TACK för att du finns och har en blogg. Vad tror du jag annars skulle göra när den "inneboende" är ute och ränner på stan? Jag kan väl inte hänga inne på Nippes blogg hela dagarna heller. Verkar ju skumt som om jag vore intresserad av en hund. Nej men det är kul att tjafsa lite med honom också. Mjau på er. Jag glömde att berätta: Jag fick för mkt räkor av tanten när hon skulle gå ut, så jag spydde. Det kan hon ha när hon går ifrån mig.

2009-01-16 @ 23:50:36
Postat av: Sälen

Mycket djur som verkar intresserade av din blogg. Någon kommentar till det?

2009-01-18 @ 15:21:00
Postat av: Anonym

Uppdatering!

2009-01-18 @ 19:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0