Jobbsamhet

Hej mina trogna läsare som får stå ut med lite uppehåll då och då. Biffen är att jag ska börja jobba i morgon. Sitter här i soffan och det känns som dagen innan man ska börja skolan. Känner mig lite pirrig. Ska bli kul, Men shit, jag har säkert massa att ta igen. Har till exempel hört rykten om en ny grej så kunderna kan betala med kort. Hjälp. Tur att jag har min smarthet iallafall.

Rasmus och Lovisa ska åka på husvagns- semester imorgon. Ikväll gjorde de klart inför resan.


PS!! Gissa låten....
Hjälp, jag behöver någon. hjälp inte vem som helst. Hjälp,du vet att jag behöver någon. Hjäääälp. När jag var yngre så mycke yngre än idag. Jag behövde aldrig någon som hjälpte mig ändå. Men nu de dagarna är borta jag är inte så självsäker...........


Kommentarer
Postat av: Ralle

Hihi jag kan låten!!!

Men låter det gå ett tag så fler får chansen att gissa..:)

Imon bär det av med lovisas husvagn. Blir lite svårt att kläma in sig i den dock men det löser sig!!

2009-01-06 @ 22:41:50
Postat av: brorshan

Beatles- Help sååklaart! :)

2009-01-07 @ 00:39:54
Postat av: Sälen

Njaa sådär går inte låten som beatles skrev, mkt snarlik men "Jag behövde aldrig någon som hjälpte mig ändå." sjungs ju aldrig i help av beatles.. du är fel ute brorschan.. men jag kommer fan inte heller påt

2009-01-07 @ 15:31:45
Postat av: Sälen

Njaa sådär går inte låten som beatles skrev, mkt snarlik men "Jag behövde aldrig någon som hjälpte mig ändå." sjungs ju aldrig i help av beatles.. du är fel ute brorschan.. men jag kommer fan inte heller påt

2009-01-07 @ 15:32:33
Postat av: Susanne

Kul att se Lovisa med husvagn. Hoppas att hon tar med föräldrarna till Halmstad i sommar!

2009-01-07 @ 17:35:20
URL: http://ingvors.blogg.se/
Postat av: Sudden

Varför fick inte jag en sådan där mackpär också. Ser häftig ut. Där i husvagnen skulle jag få plats.

Får jamare åka med? Ja, jag menar inte sådana jamare som vissa varelser på två ben anvånder sig av till de går på alla fyra. Nej, sådana jamare som jag med stilig päls menar jag. Kanske till våren Lovisa? Mjau i alla fall.

2009-01-07 @ 23:07:57
Postat av: brorshan

jag som var så säker så jag inte ens behövde kolla på dem sista raderna, hade uppenbarligen fel ;)



2009-01-08 @ 22:47:27
Postat av: Camme

Nä mattias du hade rätt:) Det är bara Sillen som är petig. Jag gjorde en fri översättning som man kan tolka lite hur som helst.

Jo, hoppas hon går med på att köra oss till halmstad i sommar.

Lovisa lovade att hon slulle ta Sudden på en liten åktur, men hon var tveksam att han verkligen skulle våga eftresom det går ganska fort.

2009-01-09 @ 10:04:22
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0