Njutsamhet

Igår var ju alla hjärtans dag, inget särskilt med det tänkte jag. Men Rasmus bara tjatade och tjatade om att vi skulle fira, och han siktade in sig på smörgåstårta. Och vad gör man inte? Jo jag gjorde en åt honom.

Ser ni att jag har gjort ett hjärta i mitten? Med en pil i mitten i form av dill. Ser ni hur gurkorna, osten, räkorna liksom är på väg mot hjärtat. De dansar rakt in i kärleken. Detta är konst mina vänner!

Som jag sa till Rasmus innan vi började äta: "Idag finns det fan ingen gräns för hur mätt man får bli".

Han fick även att kakaoträd, han jublade. verkligen. helt överlycklig blev han. på riktigt. ja.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag är huuuuuungrig. Tack Camme. Verkligen. Tack.

2009-02-15 @ 23:02:05
Postat av: Sälen

Oooh. Även jag som inte gillar smörgåstårtor kände ett styng av buksmärta när jag läste detta

2009-02-16 @ 03:09:17
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Sudden

Skit också. Har du lagt räkor på smörgåstårtan? De är ju kattmat hemma hos mig och min "inneboende". Hur ska vi lösa det? Det blir nog lite klös. Mjau från mr avundsjuk.

2009-02-16 @ 20:11:32
Postat av: Anonym

Ameeeeen, cammo?

2009-02-23 @ 12:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0