När vi var mätta så blev vi mätta....

Igår kväll var Mange och Linda här och sällskapade. Vi käkade lite mat och betedde oss allmänt vuxna. Plötsligt hände något, Mange hittade ett måttband. Oj oj vad det mättes. "Jag får mäta nu", sa Rasmus. "Jag vill se hur långt bordet är" ropade Linda. Själv ville jag mäta hur långt det var mellan mig och Rasmus för tillfället. Vi pratde om mannen med 33 cm lång penis, "helt sinnes, hur kul kan det vara?" sa vi.  Jag undrar vem som har världens minsta penis. Kanske någon läsare kan hjälpa mig med den informationen? Jag chansade på 4 cm igår. Visste ni förresten att foten är exakt lika lång som din underarm. Kolla själv så får du se. En annan het information är att Rasmus öron är 8 cm långa, och Manges är 6 cm.

Här ser ni när Mange mäter avståndet till Rasmus. Han passade samtidigt på att killa honom lite bakom parabolen.

Kommentarer
Postat av: Sillen

mm, mina var fan bara 6cm. Jävla felmätningar har ägt rum.

2008-11-17 @ 02:40:10
Postat av: Jonas

Hade ni haft en våg så hade Mange varit tyngst. Alternativt tagit sönder vågen.

2008-11-17 @ 02:58:59
Postat av: Camme

Men sillen, det kan ju bli lite tokigt med adoptioner.

Och om vi hade haft en våg. Ja, jag kan faktiskt avslöj att Rasmus hade krossat mange (kanske vågen också) även där.

2008-11-17 @ 08:33:47
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0