Retsamhet

Jag är väldigt bra på att retas. Exempel här:
Rasmus är på väldigt dåligt humör, och andledningen är att han inte lyckas fästa elsladden på undersidan av köks- skåpen.
Hmm tänker jag, hur kan jag göra detta värre för Rasmus. Jo,såhär:

Jag: Rasmus? Jag kan göra det åt dig om du inte klarar av det där enkla.
Rasmus: Tystnad
Jag: För det kan ju inte vara så jävla svårt? Ta i lite bara.
Rasmus: (Tystnad)
Jag: Jaja, säg till om jag ska fixa det åt dig.
Rasmus: Sluta, jag är arg på dig, på riktigt. Jag ska åka och köpa en finare borr sen.
 Om jag inte redan har gåt över gränsen(vilket jag har), så gör jag det nu. När jag sjunger en sång (på melodin till Britneys womenizer).
Rasmus vill ha en borr aha, den ska vara fin aha, vissa gillar fina borrar aha, det är ju olika vad man gillar aha. En fin liten borr, som är åhh så fin......

Haha, så nu måste jag vara snäll en stund och lyssna på prat om nätverksdragning, parabol och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0