Lur, lurigt, lurigt luras.....

Jag satt och läste lite i en bok igår. Det var en seriös bok. Där satt jag, fokuserad på boken och läste med inlevelse. Helt plötsligt så avbryts jag. Vad hade hänt? Jo, jag hade krockat med ett ord, jag kom helt av mig när jag läste eftermiddagslur. Som jag skrattade, jag satt där själv i soffan och fnissade. Rasmus jobbade och Lovisa sov. Jag kunde inte dela med mig av min glädje så jag fick hantera den själv. Det kändes som att jag skulle explodera. Jag försökte trycka tillbaka skrattet, men då fick jag ont i käken och magen. Det tog en bra stund innan jag kunde förtsätta läsa igen.
 Det värsta var att ordet var återkommande genom hela kapitlet. Jag fick lägga mig ner i soffan och kisa.

Nä, nu ska jag nog ta mig en liten lur, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0