Grattis Tessan

Idag fyller min fina Tessan 23 år. Så jag tänkte berätta lite om henne. Jag och Tessan träffades när jag började spela handboll. Det kändes självklart på något vis att vi skulle bli vänner. Det är väldigt lätt att tycka om Tessan, och hon är verkligen en bra kompis. Min bästa vän. Tessan är väldigt rolig men framförallt spontan. Haha. Hon pratar först och tänker sen, det gör att det alltid blir lite extra spännande att umgås med Tessan för man vet aldrig riktigt vad som kommer att hända. Det går att prata med henne om allt, även om hon mest gillar att prata om det heta ämnet sex (resultatet är att hon vet många detaljer om andras sexuella erfarenheter).  Hehe. 
  Tessan är snart färdig med sin utbildning, hon och hennes Patrik håller på att renovera ett hus och flyttar till mysiga Norrahammar i början av nästa år.

Tessan! när vi var på Havets Hus i sommras.

Ja, det finns massa mer att säga om Tessan, hon är en otroligt fin person som är väldigt omtyckt.

Ps. Det var även Tessans (och Nymans) förtjänst att jag och Rasmus träffades. Men det berättar jag om en annan gång.Ds



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack till världens bästa Camme!!! Du är en otroligt bra bästa vän du med! Massa kramar från födelsedagsbarnet

2008-11-24 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0