Tessamhet

Tessan va hos oss en stund igår. Detta samtal utspelar sig när vi diskuterar de senaste filmerna vi sett.

Rasmus: Men har ni sett body of lies?
Tessan: Fy! Den låter ju inte så bra direkt. Blä
Rasmus: Jo den va bra faktiskt.
Tessan: Jag gillar inte såna äckliga filmer
Nyman: Men vad handlar den om då?
Rasmus: Berättar om filmen som handlar om en infiltratör i Afganistan.
Tessan: Jaha, ehh hehe.
Jag: Va trodde du den handlade om?
Tessan: Alltså, löss! kroppar av löss. Lies-löss. hahahaaha
Hahaha

"Det var ingen mandelmassa i semlan denna dag"




Kommentarer
Postat av: Sälen

Haha



Hoppas även du tar med dig datorn till mig så man får lite bloggsamhet även veckan som kommer?

2009-01-30 @ 21:58:58
Postat av: Camme

Hehe, jo ska ta med den till dig, hoppas bara jag får internet även. Ha de kul på trolleriet imon då.

2009-01-30 @ 22:51:09
URL: http://cammomill.blogg.se/
Postat av: Tessan

HAHAHAHAHAHA! kul!!! Nyman har mobbar mig mycket för detta men det låter faktiskt likadant! lies-- lice!



ha det toppen i sälen, då ni inte har något VAL! :)

2009-01-31 @ 10:16:13
Postat av: Nippe

Logga in på msn och skicka bilderna från fjällen, snarast tack!

2009-02-07 @ 18:37:11
URL: http://lifeofnippe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0