Cammomill- om diverse

Hej mina läsare. Jag har precis tittat på bonde söker fru- bröllopet, de va fint. Det kom en liten tår. Haha, nej det gjorde det självklart inte. Jag är inte nån jävla tönt. Nu började precis en ny realityserie om advokater, när de försvarar mördare och andra äckel. Jag vill inte titta, men så tittar jag ändå. Kanske någon på jobbet som kollar, och då måste man ju kunna sin sak till fikarasten. Haha. Förra söndagen laddade jag ner Let´s dance och tittade på inför den kommande arbetsveckan. Tur att den dära Blondinbellan åkte ur i alla fall, så man slipper allt pipande.

I övrigt så är Lovisa stolt över sina tänder. Så fort jag plockar fram kameran så visar hon dom. Nu har hon till och med skaffat en älska-mina-tänder-outfit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha

2009-01-26 @ 22:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0