Skojsamhèter

Nåt som jag tycker är väldigt skojsamt är att Rasmus tror att tjocktarmen heter grovtarm. HAHA. Men inte nog med det. Nä, hehe, han tror även att tunntarmen heter smaltarm.  
 
Sen undrar jag hur många av min läsare som köpte eller ska köpa ett träd? Skriv i kommentarerna.

Sista grejen jag vill berätta är att jag precis här i dagarna har lärt mig hur man gör detta tecken `, som man har över idè. Innan har jag bara skrivit ide. Det blir ju fel ord.
Sen finns det ju i många namn också, och det kanske inte är så noga tycker ni. Men på jobbet blir det ju lite pinsamt. En sak jag brukade göra innan jag lärde mig tecknet, var att googla fram namnet med tecknet över, sen kopiera och sen klistra in i mailet.

Men nu vet jag bättre, och Rasmus vet också bättre. Grovtarm haha.
Så skriv nu, har ni köpt träd eller?



Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag läste en intressant artikel om vuxenmobbning på nätet för ett tag sen. hummm.

Tror att det blir till att starta min egna lilla fuck you right back blogg snart..;)

Hehe eller gästinlägg på tomteverkstan om hur man hoppar ner från en våningsäng på 1.6 m höjd eller vad säger du bammommill? ;)

Puss, nu ska jag o lo ta en promenad och leka i snön. Ha så kul med Välkommen till länstyrelsen det är bammomill här..:)

2009-02-12 @ 12:45:58
Postat av: Jonas

Rasmus har nu ett stående inbbjudan att skriva ett gästinlägg på tomteverkstan.



Förövrigt är träd av ondo. 1900-talets största mänskliga framsteg är utan tvekan dess förmåga att skövla regnskog.

2009-02-12 @ 15:34:43
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt rätt Jonas!



Vem minns inte träden som dödar folk om inte Tom Bombadill kom till undsättning

2009-02-12 @ 19:01:10
Postat av: Susanne

Vill bara kommentera att idé stavas med

akut accent (´)! Allså inte med grav accent (`). Det tecknet finns på samma tangent fast du behöver inte hålla ner Skift!



Från före detta informationskunskapsläraren ;-)

2009-02-14 @ 20:38:22
URL: http://ingvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0