Vakna!!

Jag hade vart på ica och handlat lite. Utanför träffade jag på en tant i 90-årsåldern. Hon sträckte fram en tidning till mig.

Hon: mummel mummel
Jag: va?
Hon mummel mummel (argt)
Jag: Va sa du?
Hon: Du får den! (arg igen)
Jag: Tack, vad är det för nåt? (med en nyfiken trevlig röst)
Hon: VAKNA!
Jag: Jaha, förlåt, det var inte meningen,
Hon: Hoppas du kommer att läsa den?!
Jag: Ja, jag lovar, tack, hej då(rädd)

Det var först nu när jag skulle ta mig en liten titt i den som jag insåg att det var tidningen som hette vakna!

Så nu sitter jag här och läser om döden och hur "Gud hjälpte mig tillbaka", har man lovat så har man, även om jag gjorde det av rädsla.

Kommentarer
Postat av: Tesselituss

haha! vad rolig du är! ska du försöka omvända mig nu med då? =)

2008-09-18 @ 18:07:53
Postat av: Camme

När du minst anar det, så kommer jag och väcker dig. hehe

2008-09-18 @ 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0