Njutsamt med kakor

Igår på kvällen var Mange (bongeman) och Linda här en sväng. Vi åt Kinamat och hade roligt, som alltid när man träffar dem. De kommer även att bli våra grannar när vi flyttar till Barnarp.
Nu håller Rasmus på att rensa garderober inför flytten. Jag gör inte det, jag gillar att skjuta upp saker till sista stunden. Fast nu skrattar väl mina arbetskamrater åt mig för att jag en gång råkade säga inför en greklands- resa " men då kanske jag skulle ta semester veckan innan så att jag hinner packa ordenkligt". Sedan dess har jag blivit retad varenda gång jag ska resa någon stans. Men inte denna gång mina vänner, för nu sitter jag och äter upp kakorna från Ullared som jag köpte åt lilla Sillen. Så kan det gå. När Rasmus är klar så ska vi ut och titta på den fina höstdagen.

Hej sålänge

Kommentarer
Postat av: Dill-vännen

förväntligen att kakorna inte skulle hitta hit när dem befinner sig på lillgatan i mer än 2 dagar

2008-09-28 @ 12:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0