Diverse

De var ju ett tag sen blogg nu. Men skit samma, jag har gjort annat. Mario cart bland annat.
 Idag var vi och kollade in vårt radhus som vi har köpt. Vi flyttar om ungefär en månad, det var jättefint. Lovisa testade hur det var att leka i hennes blivande rum. Sen åkte vi till Sillen, men han skulle precis åka. När vi kom in i huset sa jag och Rasmus: Amen fy fan, de ser ju för jävligt ut här. Det såg verkligen ut som fan. 
 En annan rolig grej är att vi har matat ankorna mycket på senaste tiden. När jag och Lovisa kommer till the ank- hood, så känner de igen oss och samlas runt oss i en ring. 

En älg skulle hälsa på sin kompis, som stod i duschen. Han utbrast:
- Varför duschar du?
- Jo, jag tänkte att det är älgjakt snart, så jag måste bli ren...

Kommer snart igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0