Att lägga tid på fel saker

Att göra en skål:
Ta en gammal skål med ful färg på.
Spendera flera timmar på att försöka skrapa bort den fula färgen.
Måla dit ny färg från Ullared.
Måla massa gånger eftersom penseln inte är den bästa.
Jävlas med ståltråden.
Trä pärlor på ståltråd, ta sedan av dem och sätt på nya eftersom det inte blev bra första gången.
Trä mycket små pärlor på tråden i 2 kvällar i rad.
Måla igen, eftersom färgen redan har slitits bort.
Inse att skålen inte blev så fin ändå.
Blogga om det.

Kommentarer
Postat av: Sälen

Den ser grymt bra ut på bilden! på bilden då asså

2008-09-29 @ 20:17:25
Postat av: Camme

den är mycket speciell, jag funderade ett tag på om jag skulle ge bort den till nån. men så bestämmde jag mig för att ingen kommer att uppskatta den som jag gör. Egenvärde. hehe.....not

2008-09-30 @ 10:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0