Tillbakablick

Hej
Jag sitter och väntar på att kaffet ska bli klart. Kom att tänka på Prag. Vi åkte dit i Oktober förra året för att fira Rasmus morbror som fyllde 50. Det var en lyckad resa och här kommer lite bilder:

Vi skulle kolla på slottet, då passade Sillen och Rasmus på att vakta vakten.
 
En normalstor öl.

Här är vi på rundvandring på staropramens bryggeri, guiden började varenda mening med: And also....

Jag skulle ta kort på nåt fint, men varenda gång jag skulle trycka av så slängde sig Bibbe framför kameran och sa hoooooo.

En stor tallrik med njutsam efterrätt.

Hej hej, nu ska jag dricka kaffet

Kommentarer
Postat av: Sälen

1a bilden, den tröjan along with 5-6 andra försvann i aus. Tjyvaktiga jäklar

2a bilden, mumsch

3e bilden, Härlig guide

4e bilden, Jay leno?

5e bilden, jag har en bild när Camme tar kort på bakelsen. kanske men ska lägga upp på bloggen?

2008-09-10 @ 14:17:21
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0