Mys!

Idag har jag gjort diverse mysigheter. Det började med en mysig prommenad till torget, tänkte att Lovisa skulle få titta på blommorna och annat fint. Men hon somnade till ljudet av vätterns vågor och vaknade lagom tills vi skulle bege oss hemåt igen. Jag fick helt enkelt köpa med mig blommor hem, som jag har ställt lite överallt i lägenheten.
 Myset skulle fortsätta för Mamma och Pappa ringde och frågade om vi skulle följa med till mysiga Norrahammar. Lovisa blev genast på strålande humör, hon fick titta på kossorna, göra fisljud och äta glass med sin morfar, mormor plockade fram mina gamla leksaker vilket uppskattades. Sen kom Rasmus från jobbet och då blev det snäppet mysigare. 
Nu är vi hemma och Lovisa sover. I morgon ska vi till Lovisas farmor och sillen och äta middag, för hon ska snart åka till Kina.

Äh, här kommer ett kul skämt:
Två mjölkpaket till varandra:
- Vad är det med dig?
- Jag är sur!
Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0