Min dag

Hej alla mina läsare
Jo såhär har det gått till idag.
Lovisa hälsar godmorgon med hjälp av prutt- ljud med munnen som hon har lärt sig av sin Morfar.
Rasmus jobbar kväll så vi tar en morgonprommenad.
Sen ringer sillen och säger att han har slutat skolan och är på väg till oss.
Sillen överraskar med sockerbulle och winerbröd.
Rasmus åker till jobbet och jag, sillen och Lovisa åker till A6 och handlar en "manbag" till sillen.
Malin kommer förbi och vi dricker kaffe. Lovisa får även jättefina kläder av Malin.
Jag ringer till Pappa för att berätta att Lovisa kan krypa jättefort nu!
Pappa kommer och hälsar på oss.
Lovisa somnar för natten och nu sitter jag här och kollar på Idol.
Äh, såg att det inte blev så skojsamt inlägg, så jag slänger in ett skämt.
Vad säger dressingen när man öppnar kylskåpet?
-shut the door, I am dressing
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0