Idag på apoteket

Hej alla mina läsare!

Vi är lite småsjuka hemma hos oss nu. Men det är inte så farligt eftersom jag upskattade min icke- förskylning härom veckan. 
 Men för att undvika torr-som-fan-i-munnen-när-man-vaknar syndromet, begav jag mig till apoteket för att handla nässpray. Där befann sig även tre killar i 15- årsåldern för att inskaffa nikorette. Haha. Det var riktigt häftiga killar. Mycket coola och de hördes över hela lokalen. Här kommer det skojsamma:
Kille nr 1 till kassörskan: Öhh du! Vad är detta för något?
Kassörskan: Det är ett fördral för att förvara tamponger i.
Detta är ju egentligen inte så pinsamt. Men ni skulle hört killen, han börjar mumla osammanhänngande och hans kompisar börjar håna honom. Det slutar med att killen rusar ut från apoteket. Haha, han slutade nog inte röka idag trots allt.

Hej då alla mina läsare






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0