På lördag sitter vi nervösa framför lottodragningen

Jag döööör. Och andledningen är ett besök i en badrumsaffär idag. Vi planerar ju att renovera vårt badrum. Så en helt vanlig strosa-runt-och-titta-på-badrumsmöbler-tur förvandlades till....ja, jag kan inte ens sätta ord på det. Vi hittade en sjukligt snygg möbel. Alltså ooootroligt snygg. Jag vågar inte säga hur den ser ut för jag vill inte att någon snor min idé. Eller? jag kanske skulle paxa? Äh, jag kan inte bestämma mig när min hjärna är förvirrad (annars funkar den fint, tack).
  Jo men andledningen till att jag dööööör, är att sammanlagt skulle den kosta svindyrt. Jag kan inte titta på andra möbler, för ingen är så snygg som denna. Men vi kan bara inte köpa den. Rasmus sa att vi skulle vänta till Lördag och se om vi inte kunde ta och vinna på lotto. Haha. Sötnos. Haha
 Kanske blir det som vanligt när jag vill något så mycket att jag nästan börjar gråta. Jag gör undantag. Det är min regel, om jag vill något så mycket att jag nästan gråter, så får jag, men bara för denna gången.

PAX!!! (fast den som jag vill ha har dubbelhandfat)
 Joy Kommod 140 Gjutmarmor Komplett

Kommentarer
Postat av: Sälen

Hur dyr pratar vi om här?



1 sm-inköp eller nåt liknande?

2008-11-28 @ 00:55:27
Postat av: Linda

Sjukt snygg!!! Måste ni ha,tar med mig en bunt trisslotter nästa helg :)

2008-11-28 @ 07:07:48
Postat av: Camme

haha, sillen. inte ens i närheten. typ 20 gånger dyrare.



Helt sanslöst snygg, va kul de ska bli att träffa dig snart. Vi saknar dig.

2008-11-28 @ 09:29:26
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0