Cammomill- Tycker och tänker

Titta här på Jessica Alba. Hon är ju en av de snyggaste här i världen. Ja, det tycker jag iallafall. Hon har även en dotter på 5 månader. På bilden till vänster så ser ni den naturliga Jessica Alba. Snygg. Väldigt snygg. Tilll höger ser ni samma bild på Jessica Alba, fast retuscherad. och de har inte retuscherat lite heller, hade det vart en finne eller två, då hade man förstått. Men de har ju för fan ändrat nästan överallt. Det är ju sjukt. Jag brukar inte bry mig så värst mycket, men detta verkar ju sinnes. Titta! Otroligt!
Jessica Alba        Jessica Alba

Ps. Jag tycker att hon är snygg, men jag gillar inte henne annars. Hon har sagt i en intervju att det kändes som meditation när hon födde sin dotter(omöjligt tror jag). Vilket jävla hån. Kärring. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0