Vaksamhet

Förlåt för mitt blogguppehåll. Det har varit fullt upp i helgen. Eller nej, det har det inte. Men låt mig berätta vad som händer här hemma och varför jag är så trött. 
 I ungefär fyra nätter i rad har jag sovit väldigt dåligt. Jag måste nämligen hålla koll på Rasmus. Eller det är vad jag har fått för mig iallafall. Så fort Rasmus vaknar till, eller bara rör på sig lite i sömnen. Ja, då vaknar jag, sedan slänger jag mig blixtsnabbt på Rasmus och håller fast honom så hårt jag kan, hjärtat pumpar.  Detta händer fyra, fem gånger per natt. Anledningen är att jag tror att Rasmus håller på att trilla ner från sängen, och att jag måste rädda honom. 
 
 
Detta måste upphöra. Genast. Bums! Hör du det! Sluta! Jag måste få sova!


Kommentarer
Postat av: Sälen

det var en mycket billig undanflykt... eller?

2008-12-16 @ 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0