På arbetet just nu kan tänkas

Hej alla mina läsare!
Såg att jag hade fått kommentarer från några av mina arbetskamrater (Ingela, Marie och Barbro?). Kul att ni läser min blogg, och jag lovar att det kommer mer bilder på Lovisa. Tänkte lite på jobbet, idag är det ju fredag och jag ville vara med:
"Oj oj oj va trött jag är, men va snabbt veckan har gått"
"Vilket fint väder!" (då svarar någon och berättar hur vädret kommer bli nästa vecka också)
"Va ska ni göra i helgen?" (alla berättar sitt)
Kanske att några recept utbyts under dagen.
 Ibland kan jag sakna detta.
Skit samma, nu ska jag gå till parken och gotta mig i det fina höstvädret!
Hej då alla mina läsare!

Kommentarer
Postat av: arbetskamrat

Här får du en adress till bra recept www.bravaderihelgen.se



bra skvaller på g

2008-08-29 @ 13:13:11
Postat av: Camme

Tack Marie!

2008-08-29 @ 14:41:45
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0