Giftsamhet

Sälen skrver på sin blogg att cammomill-bloggen ska läggas ner. Det är inte sant. Jag vet inte varför, vill han bli av med mig?. Nä, jag tog bara en lite längre paus än vad som var förväntat. Jag hade förlorat min blogg- energi för ett tag.
 Men så när jag satt i bilen på väg till jobbet så fick jag en chock av energi. Ahhh, jag döör. Jag visste inte att jag va en sån tönt. Jag gjorde nästan ett litet glädje- läte när jag hörde att Kronprinsessan Victoria och Daniel Westling har förlovat sig. Så nu ska de gifta sig och skaffa massa små kungligheter. Kul kul kul. Det är så härligt. 
 
Dun dun dun dun (bröllopsmusik!, bibbe fattar)


Cammomillbloggen- för sverige i tiden

Kommentarer
Postat av: Sälen

Vem är den där bibbe?



Sälen fattade däremot hehe.. Nu måste dem ju införa gymkort som ett tvång i folkhemmen, helst på drottningens mans gym. För inte blir han kung inte

2009-02-24 @ 13:04:38
Postat av: Sudden

Ja ja eller mjau mjau. Min "inneboende" fick något vått i ögat när hon såg din blogg i dag. Hon trodde visst att hon skulle få komma på bröllopp. Inte på sessans utan på Cammes men jag sa till henne. Äh, inbilla dig inget. Men hon kan ju alltid drömma men då snarkar hon. Mjau för denna gång från Sudden.

2009-02-24 @ 21:47:37
Postat av: Sabina Delanie

Nice blog, many hugs Delanie

2009-03-03 @ 14:16:33
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0