Vad hände igår?

Jo.... eller jo, jag är ju inte säker men bilderna får vara bevis nu när minnet sviker lite.

Här ser vi Länsstyrelsens egen bar, med bartendern Fredrik. Jag och Janina trackade Fredrik. Han har nämligen lite åldersnoja: Men du Fredrik? Hur gammal är du nu igen? 28? 30? Nä just det! 33! Sen skrattade vi. Oj oj vad vi skrattade åt det. Notera även vad det serverades, haha. lantkorv. ölkorv och ruse- brus (alcoläsk).

Härliga Ingela, smygtog en bild på henne. Jag vet inte. Vad säger man. Snygga lockar.

Mellan detta uppdaterades jag med hett skvaller. Det var spännande information: Janina myntade ett nytt uttryck igår  "Jag dööööör av förvånadsvärdhet"

Sen blev det galet ska ni veta, för då gick brandlarmet, vi började springa runt. Shit, ahhh, så slogs vi av ryktet. Brandkåren är på väg nu. Vi smög oss ut för att tjuvkika. Jag fick hela 3 bilder.


Det syns ju inte så bra på bilden. Men oj oj oj vad Marie kunde dansa.

Kvällens klipp! En gin & Tonic, och två glas vin för bara 40 spänn. Tummen upp!

Är det vad vi tror det är, kanske ni säger nu. Jo det var ett live- band på festen, och JA, jag och Janina "fick trummisens trumm- pinnar".


Det var alla bilder, vet ni vad det  nya heta ordet är. Nä just det: Vemodigt

Kommentarer
Postat av: Janina

Hahaha fan va kul alltså!!så lyckat va de. Go Länsstyrelsen!!! hur gick de me plånboken förresten??

2008-10-25 @ 18:51:26
Postat av: Camme

haha, det va sjukt kul. Det bästa med Länsstyrelsen är helt klart baren och även när nåt av larmen går haha. Nä jag hämtar nog plånkan på måndag och lever på Rasmus pengar i helgen, hehe. Men de va sjuka skvaller, vet inte riktigt hur jag kan smälta allt. Shit!

2008-10-26 @ 10:21:09
URL: http://cammomill.blogg.se/
Postat av: janina

ja alltså skvallret va helt otroligt.. jag kommer ju springa förbi dom en gång i kvarten nu för att få se nåt bevis.. herregud va kul de ska bli hehe. trevligt då ses vi ju imorn:)

2008-10-26 @ 16:31:44
Postat av: Camme

Ja, så typiskt. Vad tänker jag när jag ska gömma plånkan? Såklart att jag glömmer den då. Haha. ses imon. Kanske tar mig ett litet span efter skvaller också.

2008-10-26 @ 20:10:14
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0