Listigt värre

HSB har varit här och moterat en ny list hos oss. Jag tycker att resultatet blev sådär. Det är ju inte ens samma färg som trägolvet. Men jag sa till honom att jag inte brydde mig eftersom vi ändå ska flytta snart. Innan han gick:

Snubben: Så får du inte gå på listen idag, för den måste torka.
Jag: Nej då, det ska jag inte göra.
Snubben: Ok, då är jag klar. Vi syns i Barnarp (Han skottar tydligen snö där)
Jag: Ja, haha, syns där! Tack för listen Hejhej.

Jag måste erkänna att jag har gått på listen som aldrig förr. Varje gång jag går ut eller in i rummet så går jag på listen. Fan inte igen, säger jag. Silikonet har nu tryckts ut och ligger jämte listen. Men jag gör det inte med flit. Det är förmodligen mitt undermedvetna som vill jävlas med de som ska flytta in här. De är nämligen väldigt tjatiga och jobbiga. Man kan säga att de inte är dom smartaste ankorna i dammen. Haha, hoppas inte de läser min blogg, då kanske de inte kommer köpa våran diskmaskin som vi ska sälja till dom för överpris. Haha


Kommentarer
Postat av: Saelen

haha

2008-10-17 @ 13:42:57
Postat av: Tessan

Gud vad LISTigt! hahaha

2008-10-17 @ 20:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0