Pappa är starkast i världen

Idag är det ju fars dag. Så jag tänkte passa på att skriva några rader om min egen pappa som är världens bästa. Ja, eller inte alldeles egen, jag delar med mina två syskon Linda och Mattias.
  Jag vet inte vart jag ska börja, han ser ut såhär:

Jag har alltid varit väldig stolt över min pappa, har alltid sätt upp till honom och jag ber honom ofta om råd över stort och smått. Titta på bilden. Ser ni hur glad han är, han har säker berättat ett roligt skämt precis innan bilden är tagen. Han brukar dra små vitsar då och då (sen skrattar han åt sina egna skämt).
 Av pappa har jag exempelvis fått ärva:
Hans humör, vilket innebär att man blir väligt upprörd ibland. hehe.
Det där med att skratta åt sina skämt.
Den sociala biten. Ni vet pinsam tystnad? Det förekommer inte i närheten av pappa.
Praktiska färdigheter, och även styrka.
Bilkörningen, (som jag är bra på. så jag kan omögligt ha fått den av mamma, haha)

Det finns så mycket mer att skriva om pappa, men jag tänker att jag samanfattar lite, annars blir det en bok.

Ps. Pappa har ALDRIG fel.ds

Kommentarer
Postat av: Bruuuusch (Också Pappas son)

Jadu, du har nog en poäng i att du har ärvt bilkörningen från pappa. Men hur menar du att han blir arg ofta? Det har jag inte märkt?

2008-11-10 @ 15:22:45
Postat av: Faster Susanne

Hhmmm... hörde från din farbror att din far kör som en biltjuv. Inte gör väl du det, Camme?!



... kul blogg!



Kram

2008-11-11 @ 21:16:20
URL: http://ingvors.blogg.se/
Postat av: Camme

"Drive it like i stole it". Haha, det är mitt motto. (Fast det är på skoj, för jag kör alltid försiktigt.)

2008-11-12 @ 13:02:39
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0