Märklighet

Idag när Jag, Lovisa och Stina prommenerade hem från öppna förskolan hände något mycket märkligt. Eller.. jag upplevde det som märkligt, men så är jag ju uppfostrad i ett vänligt Norrahammar. Det är fullt möjligt att mina läsare från Barnarp upplever följande som helt naturligt.
 Vi var alltså på väg hem när Lovisa plötsligt tappar vanten. Jag stannnar, plockar upp vanten och placerar den åter på Lovisas hand. Där och då passerade en gubbe oss. Gubben gick nu precis framför oss och vi är snart framme vid ett hinder (se bild) på trottoaren.
 Gubben är "snäll", han ler och håller upp det vänstra svängbara hindret så vi kommer förbi med barnvagnen. Tack så mycket säger jag, och det är då han släpper hindret som kommer med full kraft emot oss. Sen vänder han sig om och går raskt därifrån. Kvar står vi, förundrade över gubbens beteende. Vad hände? Otroligt!

Cammomill- stog en stund still


Kommentarer
Postat av: Sälen

Samma inlägg överst 3 dar i rad =(

2009-10-16 @ 13:01:27
Postat av: Sälen

Meeen men men men

2009-10-22 @ 13:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0