Yäng- ett ord som beskriver glädje

Idag har jag lite diverse att språka om.
 För det första, så har de dära märkliga Mcdonalds plockat bort Big Tasty från menyn igen. Jag är frågande. Får de hålla på såhär. Jag följer denna kris av dumhet i bloggen, och detta lär inte bli mina sista ord om detta. Läs mer om det här och här.
 Bibbe sitter här brevid och skrattar, han är lycklig. Han har inhandlat en ny dator, som innehåller webkamera. Han håller på att filma oss, sen hotar han att blogga ut filmen. Men jag har ett brevid till, och där sitter Rasmus och är fullstandigt till sig av lycka. Han har nämligen fått Bibbes begangnade dator. Vad säger ni nu då?! undrar han. Nu är vi ett yäng, säger han. Och visst är vi ett litet yäng. YÄNG!
 Nippe kom innan och ska spendera sin helg här.
 Jag hoppas att vi kommer att köra lite intro- tävling sen. Det är kul. 
 Han känslan av att det var något annat jag skulle skriva om, men jag kan inte få fram det.

Kommentarer
Postat av: Sälen

Yäng, webbkameran är jätteskojig

2009-01-03 @ 14:05:24
Postat av: Tessan

Hallo!! Här sitter man och väntar på att bli lite uppdaterad men vad sker!!! INGET!!!



Nu när man knappt hinner träffa er vill jag ju hinna läsa vad ni har för er... men ingen uppdatering på dagar! :( hur ska jag klara mig?!

;) haha! KOM IGEN NU!

2009-01-05 @ 15:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0