Bilder från förra året- och lite text även


Linda hade gjort en jättefin förrätt. Njutsamt!

Sen hade jag gjort detta, planka. Ser ni hur sjukt mycket mat som är på. Inte ens
Mange åt upp.  Men han svättades rejält. Han hade stora svättdroppar i pannan. Vi skrattade mycket åt det.

När jag kollade genom kameran, så hittade jag massa bilder av denna typ. Mange hade vart i farten med min kamera. Jag tycker den blev rätt bra. 
 
För övrigt har jag slutat med nyårslöften. Jag blir alltid så ledsen och besviken när jag bryter dem. För Cammomill har faktiskt inte någon vidare karaktär. Det har sagts att jag har det. Men så är det inte, det kan jag erkänna. Vilja kanske. 
   Däremot lär ni väl se Linda prommenera lite här och var, hon skulle nämligen gå prommenad varenda dag. Oh Jäkla.

Vad 2009 kommer att ge är oklart. Jag börjar jobba på onsdag. I början av Februari åker vi till fjällen. Mamma fyller 50 i April. Haha. Sen vet man inte. Det lär bli härligt i alla fall.

Bilder från förra året- en illusion av nostalgi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0