Sälensamhet

Jag kanske borde ha berättat att jag skulle iväg på semester. Inte hållla på och spela svårfångad. Förlåt, vi ska inte spela spel med varandra kära läsare.

Men nu ska jag med hjälp av diverse bilder försöka återberätta min semester. Akej. Det va otroligt härligt att komma upp till Sälen (hihi sälen). Det var strålande sol de tre första dagarna. På bilden ser ni min fina bror Mattias och även vackert landskap. Eller hur? Vackert. Ja.

Vi bestämde oss för att åka på en skotertur. Det var så otroligt kul. Så kul att vi kallade det för skojter, "va kul de va med skojter innan" Haha. Sen spelade vi kort, och om någon hade tur så kunde vi säga "men oj! Vilken skotertur du hade nu"
 På bilden kommer jag körande på min skojter, bakom sitter Mattias.

Rasmus var väldigt lycklig över att få köra skoter. Vi kom fram till en stor yta där man fick köra runt lite sälv. Ser ni på bilden här vilken jäkla jäkla fart Rasmus kör i? Kolla hur snön yr då. Shit.

Det var en jättemysig stuga vi bodde i. Lovisa och Mattias gick runt och skrämdes hela tiden (inte hela tiden). Man blev ju inte rädd ett dugg. Nä! Det där får de ta och öva mera på.

Rasmus var så otroligt snygg i sin skidoutfit. Alltså:
Håret: Rufs (även skägget)
Tröja: Svart underställ med en sliten HV71- ticha över.
Termosar: Cammoflage i grönt/svart.
Den viktiga detaljen: Skottsrutiga långkallingar som sticker fram under termosarna.


Det om det, hej sålänge

Kommentarer
Postat av: Syster Linda

Saknar er massor!! Såg ut som ni hade det riktigt fint i stugan, kul med skoter. Puss och kram till er

2009-02-09 @ 09:35:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Mormor Lundqvist

Hej och innerligt välkommen hem. Jag kan se och även förstå att ni har haft det fint. Längtar ni tillbaka? Du får skvallra mer i morgon, tisdag, för då kommer jag till dig lite före ett med pengar och hämtar "plasten". KRAMAR.

2009-02-09 @ 15:21:51
Postat av: Sälen

Jag såg er inte på hele vecken.



Va määääärkligt

2009-02-09 @ 21:31:35
Postat av: Sälen

Förråd blev jag camme.



Jonas slår ut mig när jag höjer och han har AA, som han givetvis inte meddelade stackars sillen.



Blä =(

2009-02-09 @ 23:35:33
Postat av: Camme

Näe! Så gör man bara inte!

Vill du vara med på Cammomill- bloggen istället?

2009-02-10 @ 08:30:06
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0