Övriga djursamhet

Satt och kollade lite på blocket under kategorin, övriga djur. Det stog alpackor på en rubrik, va fan är det för nåt tänkte jag och klickade påp länken. Ser en bild på ett jättesött djur. Åhh va söööt, tänkte jag. En alpacka, åhh.
Klicka för att se nästa bild
Jag läser "Lättskötta o trevliga djur,går ute året om med tillgång till vindskydd."  Aha! ,det blir perfekt till våran gräsmatta hemma. Jag ser att det finns fler bilder att titta på. Det är nu mina nya förhoppningar om en alpack krossas.
  Jag får nämligen syn på en fullvuxen Alpack. Det är sjukt. Det ser ut som en monster- pudel. Helt jäkla jäkla otroligt. Undrar vad den har fått pris för? Hoppning?, dressyr?, kanske hans fylliga päls? Vem vet, inte jag.
Klicka för att se nästa bild

Cammomill- letar lite till

Kommentarer
Postat av: Sälen

hehe, sista skriften i inlägget är ju roligast

2009-02-26 @ 01:30:18
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: niiippee

tycker det tar alldeles för lång tid innan du uppdaterar!

2009-03-01 @ 19:25:54
Postat av: silvia

vilket fint djur! :)

2009-04-17 @ 18:17:31
URL: http://silviap.blogg.se/
Postat av: Sudden

Saknar dig Camme. Kan du inte blogga lite? Vill ju snacka med dig för Nippe mobbar mig. Jag är ju katt men jag är stolt över det trots att Nippe är taskig.

Tass från mig till dig. Pussa den lilla sötnossen och den stora får en också.

2009-04-18 @ 11:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0