Rasmus?

Nu är de fan på tiden att jag publicerar ett litet inlägg. Man kan säga att jag är tillbaka igen. Tänkte att jag kanske skulle ge inloggen till Rasmus så kanske han vill bloggsamheta någon gång då och då.  De skulle väl vara kul? Skulle kanske döpa om bloggen till Cammorall? eller nåt annat? Äh, jag ska nog fråga Rasmus först. Rasmus! Vill du det? Va kul! Ja?

Här kommer en bild på Lovisa som läser väldigt viktig reklam. upp och ner. haha
 

Tysta leken är över- nu ska jag leta efter fyrklöver.

Kommentarer
Postat av: Sudden

Hej, vad kul att se er igen. Kanske ska den lilla intelligenta varelsen som redan kan läsa och upp och ner t.o.m. överta över bloggen. Skulle nog gå bra då även jag som katt kan skriva. Jag vill även säga grattis till den gamla tanten (24 år). Hurra och tass från mig och min matte.

2009-05-03 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0