Om en misshandel

Hej.
Jag sitter här med världens huvudvärk. När jag vaknade i morse kunde jag inte fatta varför jag hade så ont. Men så började pusselbitarna falla på plats.
För mitt i natten så vaknade jag av en hård smäll. Det var en armbåge som landade med full kraft mitt på tinningen.
Rasmus: Men oj förlåt, förlåt, förlåt, vad hände?
Jag: kan inte säga något eftersom jag har tappat andan.
Rasmus: Men Camilla hur gick det?
Jag: Ajajaj, va fan gör du? Gör lite lip- ljud. (för att ge Rasmus ännu mer dåligt samvete, hehe)
Morgonen spenderades med att hela tiden berätta för Rasmus om min huvudvärk. Men det som förvånade mig var att han inte ville erkänna vad han hade gjort. Till slut konfronterade jag honom:
Jag: Fan va ont i huvuet jag har, fattar inte varför.
Rasmus: Nää, du kanske har sovit för länge.
Jag: Meh, skojar du nu eller?
Rasmus: Nä, höhö, ta en alvedon.
Jag:Men jag har ju till och med en bula här.
Rasmus: Så du tror att DU har slagit dig eller?
Jag: Så DU har inte slagit mig i huvudet inatt då?
Rasmus: jo ehh, (skrattar nervöst), oj då

Det var allt om detta, nu ska jag och Lovisa åka och besiktiga bilen.
 

Kommentarer
Postat av: Vem som helst

Härlig blogg, hoppas inte denna läggs ner inom en överskådlig framtid!

2008-10-04 @ 22:31:16
Postat av: Camme

Tack sillen det var snällt av dig

2008-10-05 @ 12:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0