Rasmus

En stor del av den här bloggen har kommit att handla om att göra Rasmus till åtlöje. Faktum är att Rasmus inte är dum någonstans. Han är väldigt allmänbildad och helt underbar, och jag har aldrig träffat någon som är så underbar som Rasmus är. Men ibland, när han inte tänker sig för, så säger han märkliga saker. Som innan när vi diskuterade hans namn.
 Rasmus tyckte att det var lite lustigt att man ofta kallas Ralle när man heter Rasmus:

 Rasmus: Det enda gemensamma med Rasmus och Ralle är ju R:et.
 Jag: Men A:et också
 Rasmus: Men alla har ju ett A i sitt namn, förutom du då Camilla. (han menade allvar)
 Jag: haha, men jag har ju två A:n i mitt namn
 Rasmus: haha, just det!

Haha, så skrattar jag väldigt ofta åt honom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0