Att bygga en koja i skogen och äta blåbär resten av livet.

Igår var jag på en föreläsning. Jag fick bland annat lära mig om att det finns många olika gifter i vanlig mat och att vi har blivit "lurade" av livsmedelsverket. Nu är jag rädd. Rädd för att bli förgitad. Rädd för att dö. Jag ha varit godtrogen. Först gammal köttfärs på ICA och nu giftig mat. Livsmedelsverket är inte med oss, de är MOT oss. Jag vill inte skrämma er för mycket. Men låt mig säga såhär: Det blev ingen kanelbulle igår direkt.

Efter det åkte vi ut och kollade på Tessans och Nymans hus, det börjar arta sig. Massa art faktiskt, färg på väggarna och fina tapeter. Idag ska vi till Mange(Bongeman) och Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0