Sagt av Rasmus...

Jag har en lista till er idag. Som ni vet sedan tidigare så brukar ju Rasmus säga endel, ja, ehh, skojsamma? saker. Här är en topp3 by Rasmus:

På tredje plats: När vi åker bakom en övningskörare så klagar Rasmus på hur dåligt denna kör. Jag frågar honom om han körde så jävla perfekt från början. Han svarar:
"Ja, jag är guds gåva till bilen"

På andra plats:
Guitar hero har precis släppts, och vi är på väg till Media Markt för att köpa det. Då säger Rasmus:
"Tänk så upptäcker man helt plötsligt att man är en rockstjärna"

På första plats: Har ni hört låten: its raining men, haha och detta har jag skrattat mycket åt. Rasmus trodde att de sjöng:
"Its a rainig day"

Rasmus- vilken underhållare han är.

Kommentarer
Postat av: Sälen

Säljer ut ralle för några extra unika besökare...

2008-12-01 @ 14:57:53
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0