Cammomill- gillar ordet "smockat"

Det är verkligen helt galet såhär precis innan jul. Helt hysteriskt. Idag på morgonen stog vi i bilkö jättelänge för att komma till A6. När vi kom fram så var det smockat med folk. Jag tror inte längre på att det är "kris". Jag tror det är Mcdonalds som har hittat på allt för att sälja mer Big Tasty.  

Hehe, det var kul nyss också, våran granne kom förbi iklädd tomtemössa. Med sig hade han en flaska sprit, "jultradition" hojtade han. Han går tydligen runt till alla grannarna, och han hade vart hos några innan oss. Så nykter det var han inte. (Det är inte Rasmus heller nu,hehe).

 Vi hade det jättemysigt i Göteborg, men det ska jag berätta om en annan gång.  Nu ska jag slå in alla julklappar. 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor Lundqvist

Vilda Matilda. A6 en sådan här dag. Tacka vet jag city kl 10.00. Plats på parkeringsplats. Jippi. Stilla, lugn promenad genom stan med Hanna. Shopade kläder på Lindex, köpe julklapp på Indiska, in på

H&M, käkade på Mc Donalds och klar till kl 11.30. Gulliga expediter, som inte hade haft tid att bli stressade så tidigt. Tillbaka till blilen. Ny p-plats. Fortsatte till Twilfit, Köpte "maggördel". Oj, väl hemma provade jag densamma. Vill aldrig ta av mig dem. Är smal igen. Men tog av den nu i kväll.Oj igen. Var det där magen var. Har nu äntligen upptäckt att jag har en mage utvändigt också. Alltså: City kl 10.00 rekommenderas.

2008-12-22 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0