Igår

Hej alla mina läsare!
Igår var en bra dag, jag sa "Rasmus, jag gillar denna dagen, den är mysig".

Vi hälsade som sagt på Tessa och Nyman, de hade kommit på den smarta idén att ha målarparty. Ser ni var Nyman tittar på, haha!


När vi ändå var i Norrahammar passade vi på att åka förbi Mamma,Pappa, Mattias och Nippe. Där hittade jag ett recept på omelett och en julmust från i julas. Den var god. Jag gillar julmust. Lovisa verkade också intresserad.

Sen hem och städa städa städa, pling plong på dörren så kom Mange och Linda för att äta kräfor och omelett. Det var mysig, (tyvärr ingen bild på detta).
Hej då

Kommentarer
Postat av: Tessan

hmmmmm... undrar vad han sysslar med egentligen den där P.nyman?! Kollade in de "nyspacklade" tillgångarna må tro.. har ni inte hört? spackel är det nya silikonet när man håller på och renvoverar! =) mycket skit som hamnar där!

2008-08-31 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0