Angående Die hard 3

Hej alla mina läsare!
Tanken är att jag ska gå och nanna, men jag sitter istället att glor på weeds.

Det var kul innan när Rasmus insåg något och följande konversation utspelades:

Rasmus: Caaammmme?
Jag: Ja, vad är det?
Rasmus: Jag är ledsen för en sak.....
Jag: Jaha, vadå
Rasmus: Jag har missat Die hard 3!!, jag har sett ettan, tvåan och sen fyran.(mycket ledsen röst)
Jag:
HaHa, och inte trean?
Rasmus:mm
Jag: Vi kan titta på den sen om du vill?
Rasmus: mm

Sen går Rasmus genast till datorn för att leta fram Die Hard 3.
Det var kul det!
Gonatt alla mina läsare

Kommentarer
Postat av: arbetskamrat

Vill inte alls kommentera Die Hard. Vill bara säga; tevligt med en blogg så får vi ju förhoppningsvis se mycket av lilla Lovisa! Kram

2008-08-29 @ 07:05:49
Postat av: Fler arbetskamrater

Hälsar så gott!

2008-08-29 @ 07:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0